Goodnight

 
Utställningen på Backagården gick långt över förväntan, det blev ett minne för livet och jag lärde mig otroligt mycket. 
Nu är vi inne på mitten av November, jag har julpyntat...jag kunde inte hålla mig längre. Frossar i clementiner och kanel och bara insuper lyktor och julpynt överallt. 
Men visst saknar man sommarkvällarna som denna ovan, lyckan av att känna värme och ljuset långt in på småtimmarna. 
Men snart åker jag ner till Österlen igen och ska fira årets jul på Skånes landsbygd med kossor utanför och brasan tänd.
Innan dess ska det firas födelsedagar, årsdagar och andra mysiga middagar och mys!
Jag taggar och kämpar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx