Paddling out

Härligt mör och rosig efter en hård timme på crosstrainern på gymmet, lite handling och lite kesomellanmål på det ska jag alldeles strax hoppa in i duschen.
Det regnsnöar utanför just nu, ingen jättehärlig kombination men vi får väl se om det kanske lättar upp lite i eftermiddag.
Ska eventuellt träffa pojkens vänner senare ikväll, får se vad som händer.
Provade mina nya Reebok träningskläder idag som jag fick i julkklapp, oj vilken skillnad det gjorde, roligare och effektivare träning när man känner sig snygg på Gymmet absolut!
Ja det är min pojkväns scarfaceplanch i bakgrunden, lite cheesy i know...

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Fin blogg! Allt bra annars? / Cornelia :D

2012-02-19 @ 11:08:15
URL: http://corneliaeverytime.blogg.se/
Postat av: TFOJB

Hejsan...



Kolla gärna in min blogg om popsensationen Justin Bieber!

2012-02-21 @ 19:48:57
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx