The chase for happiness

För en gångs skull proriterar jag mig själv, mig själv och min egen lycka...eller jakt på lycka är det väl snarare än så länge.
Jag tar beslut som många tycker är fel och dumt. Men för mig är det det enda rätta just nu, och som sagt för en gångs skull går jag efter det.
Jag har varit med om för mycket dumt i denna genren för att orka med det en gång till. Så jag får stå för mina beslut med en skylt i handen som säger "jag bestämde".
Sen får jag ta dem elaka kommentarerna och dem spydiga råden som jag nu väntar tålmodigt på.
Nu ska jag åka hem till min underbara pojkvän som alltid står bakom mina beslut vare sig han håller med eller inte.
Han står bakom min rygg, tar emot mig när jag faller, torkar tårar och gör allt lättare...och för det älskar jag honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx