Hard rain is gonna fall




Jag hann precis innanför dörren innan regnet, vilket gör att det nästan bara känns mysigt när det smattrar så fanatiskt på fönsterbrädet.

Har jobbat idag, hann till och med att gå på personalmöte, en trevlig dag faktiskt!
Förövrigt sitter jag och klottrar lite i den fina anteckningsbok jag köpt för att planera vår resa i. Har hunnit skriva ner platser vi ska besöka, resinformation, bokningsnummer och lite sådana viktiga saker man måste ha. Har tänkt ha den lite som dagbok innan och under resan samt som sagt att skriva ner roliga ideer och planer.
Köpte den på Pocketshop för 29 kr, jättefin är den, supernöjd. Blir bara mer taggad med små detaljer som den.
Nu ska jag slappa lite innan middagen, och sedan ska jag mysa med lite gott vaniljte och kanske lite slötittande på Idol.

4463724314_bbdc71a5c5_z_large 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx