Väntan och längtan


Idag är det exakt två veckor kvar tills vi åker, och vi är overkligt taggade. Samtidigt som det fortfarande känns overkligt att vi ska åka överhuvudtaget. Jag kommer verkligen inte kunna slappna av förrens vi går av planet. Idag har jag provpackat för första gången, kan kännas tidigt kanske men det var mest för att veta om väskan räckte eller om jag behövde en större, men det går nog faktiskt vägen.

Annars går tiden väldigt långsamt jobbar lite och myser i höstmörkret.

Tidigare ikväll var jag med mamma på en utställning på konstmuseét med Ivan Ivarsson. Intressant utställning men guiden kunde varit lite mer påläst och engagerad. Efteråt gick vi till Evas palé och drack roibusté i stora orangea koppar och pratade om framtiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx