At Last



Jag vet att jag är efter men jag har precis sett Cadillac Records, älskade den!
Musiken, kläderna, skådespelarinsatserna allt.
Mycket värd att se!

Mycket av musiken har jag ju sedan innan men det var fascinerande att se den i sin hemmamiljö, och att få ta del av hela historien.










För övrigt är jag helt utmattad, vet inte riktigt varför men jag är jätteseg. Fryser och lyssnar på regnet som smattrar och surplar té. Ska försöka orka sätta igång en tvättmaskin snart hade jag tänkt, så att något nyttigt blir gjort idag.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp dina julklappar på http://b-love.se, ange kod JUL10 så får du 10% rabatt.

2010-10-28 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx