exploding head


Idag vaknade jag av extrem huvudvärk!
Jag har ju gått och skaffat glasögon. Använder dem fortfarande dock lite sporadiskt, så det blir mycket ta av och ta på hela dagarna. Tar på dem vid tv-tittande, tar av dem på bussen, tar på dem vid skogspromenaden, tar av dem på cafe och så vidare.
Misstänker ju starkt att huvudvärken beror på detta men jag knaprar lite alvedon och biter i.

Fredag idag, planen är en fika med Gullungen, sedan hem till min pojk och boka hotell för dem första dagarna på resan.

(by eye age)


Kommentarer
Postat av: sandra

läs & kommentera gärna min blogg :)

www.ssandramikhail.blogg.se

2010-10-29 @ 13:38:46
URL: http://ssandramikhail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx