Mon Dieu



En underbar morgon har passerat!
Klockan sex imorse väckte min mamma mig, vi tog med oss hennes gubbe och gick ut på en powerwalk i morgondaggen som satt gott innan frukosten.
Efter det åkte vi till jobb och möten och allt vi hade för oss.
Nu är jag återigen kattvakt, kaffet puttrar i köket, Edith piaf skönsjunger i bakgrunden och katterna leker vid mina fötter. Tänkte ta vara på min lediga dag och ta mig ut i solen om en stund.
Får eventuellt middagsgäster senare ikväll så det blir till att planera.

Helgen var by the way ganska underbar, med en del jobb men mycket party, skratt och trevliga diskussioner...med ett par undantag.

Nu gäller det bara att hoppas att vädret håller i sig och planera veckan så gott som det går.






Kommentarer
Postat av: Superemma

Vad fräck ring du har :)

2010-05-31 @ 12:44:23
URL: http://superemma91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx