Maybe Tomorrow







Restaurang/Park Aveny Cafe, Göteborg, Elite Park Avenue Hotel





Ovan är min helg lite kryptiskt beskriven i bilder, har iaf haft en underbar helg med en visit hemma eftersom mamma hade lite kalas med en mycket god middag.
Har druckit drinkar i en hotellbar och sett Alice i Underlandet på nattbion.
Blivit väckt av doften av kaffe och världens underbaraste söndagsfrukost.

Vecka 12 har startat med fart och fläkt, var på ett slags möte igår, återstår att se var det ger. Just för stunden står det fem kassar med saker i hallen, saker som ska slängas som jag rensat bort ur min garderob.
Imorgon ska jag försöka komma iväg och träna, ska också träffa Gullungen för en fika senare på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx