Svartsjuka vs. Avundsjuka




Stor erfarenhet av båda sorter...



Sitter och slötittar på efter tio med Malou och surplar lite kaffe. Ska snart ta tag i mig själv lite och köra ett litet träningspass.

Mitt liv går i cirklar just nu...jag står ovanför och ser på när jag virrar runt bland förhoppningar, besvikelser och utmaningar...










Snart är det vår på riktigt gumman, tillräckligt varmt för att fly en stund, stänga av ljudet på telefonen, röka cigaretter, dricka kaffe, lyssna på tjejlistan, och prata oss igenom hela natten...snart är det vår på riktigt prinsessan...då flyr vi en stund...



Kommentarer
Postat av: Paris

Sötis! <3<3

2010-03-24 @ 15:36:10
URL: http://framnas.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx