Mr. Brownstone



 

Har haft en mycket mysig dag!
Mötte upp mamma för lunch på Språkcafeét, beställde en bagel med lax oxh creemcheese på engelska och satt i solen och myste. Sprang därefter runt och letade lite efter ett par solbrillor, slutade med att jag panikköpte några gröna enorma flugögon men dem får duga tills något bättre dyker upp. Eftermidagen spenderades lugnt hemma hos prinsessan där hon satt och skrev på sitt exminationsarbete.

Imorgon väntas träning och ett kärt återseende med en gammal arbetskamrat. Ska bli mycket spännande!

Har för övrigt fastnat i Slashboken, hans biografi. Därav bilden, återkommer med en rescension när jag har läst ut den. Men hittills är det enbart intressant läsning.

Nu sussar jag så jag orkar träna ordentligt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx