Monday morning




Godmorgon världen!
Sitter hos min far och snackar lite skit och dricker kaffe. Har varit och tränat och solen lyser vår kalla Sverigehimmel.
Helgen har varit fylld med bravader men mestadels bra sådana.
I Fredags var jag och pojken min i stan för lite mys...vi köpte ett nytt spel vid namn BesserWizzer(vi tyckte att det passade in på oss). Det var riktigt roligt faktiskt, har inte skrattat så mycket på länge. Dock förlorade jag men jag bjuder på den eftersom att det brukar vara jag som vinner av oss två(ren fakta inget skryt).
Ska ta mig ner på stan om en stund och se om jag hittar någon fin vårjacka på H&m, de har ju lite rabatt just nu så...




Bild; H&M home.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx