Magnolia



wow vilken härlig morgon!

jag åkte in tidigt imorse och tränade, efter det ett par längder i bassängen.
 Tog mig till järntorget och mötte upp Gullungen som va på väg till sitt arbete.
 Med en Kaffe-to-go i handen och massor att prata om gav vi oss ut på en timmes promenad.
 Solen i ögonen och ciggen i hand gjorde oss på riktigt vårhumör.
Väl hemma gjorde jag två jättegoa hårda mackor med keso och rödlök och ett kokt ägg till frukost. Mår som en prima ballerina och vill inget hellre än att ta mig ut i solen igen!
Kan knappt vänta tills jag och "Jonna" kan dricka kaffe vid östra kyrkogården och lukta på de nyutblommade Magnoliorna.




Bild; Google


Kommentarer
Postat av: JONNA

åååh vad underbart det låter! Nu langtar jag också ju! Langtar for ovrigt efter att traffa dig andå, med eller utan magnolior :)

2010-03-04 @ 15:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx