Let the sunshine in



Godmorgon världen!

Kom hem för en stund sen, har varit inne och tränat och simmat, mycket skönt. Det känns som att ju tidigare på dagen man tränar desto duktigare känner man sig.
Njöt av solskenet en stund sen åkte jag hem, nu har jag slängt in en tvätt i tvättmaskinen och kokat lite kaffe, sitter och sneglar lite på Efter tio...alfahona, alfahanne??
Jaja nu ska jag sätta igång med lite viktiga papper och mejl...ska också fortsätta tvätta hela dagen...känner mig på fixhumör.
Måste väl ta mig ut i solskenet lite mer också innan det försvinner...


bild; http://zoeclaudia.tumblr.com/page/6

Ser fram emot "Drömmen om Italien" som kommer klockan 20.00 på tv4 ikväll, ska bli spännande att se hur dem lägger upp det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx