Krassegången


Morrn, Morrn!

Tog mig lite sovmorgon idag faktiskt, ligger i sängen med datorn i knät, en kopp kaffe brevid mig och tv4nyheterna rullandes i bakgrunden.
Sitter också spänt och väntar på att biljetterna till Melody Gardot som släpps klockan 10.00 idag.

Fikan igår va jättetrevlig, det var ett mycket kärt återseende och förhoppningsvis en vänskap som numera blir mer aktiv.
Helgen är delvis oviss men det som är planerat är enbart trevligt.

Igår hittade jag by the way ett par jättesnygga brillor som jag inte kunde låta bli att köpa, så nu har jag två par att välja mellan.

Om någon förresten funderar på varför jag inte lägger upp några egna bilder längre så beror ju det på att min kamera har gått sönder, ska försöka skaffa mig en ny så fort som möjligt, känner mig så tom utan en kamera.

Bjuder på en underbar Monetmålning så länge vars motiv jag faktiskt vandrat runt i själv.





Kommentarer
Postat av: josse

härlig blogg!:)

2010-03-18 @ 10:42:43
URL: http://josefinpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx