El Secreto de Sus Ojos


Igår firade jag och min pojk att vi varit tillsammans i ett och ett halvt år. Vi åt mysfrukost, lyssnade på Dylan i sängen, lagade god middag, var på bio och avslutade kvällen med jordgubbar och champagne.
En underbar dag och en underbar kväll.

Vi var på Biografen Roy som bara har en salong och bara en visning om dagen. Vi såg den argentinska filmen "Hemligheten i deras ögon" som vann en oscar för bästa utländska film. Det känns alltid som en chansning när man ser en ickeengelsktalande utländsk film, men denna gången blev det jackpot. En underbar historia med spänning ända in i de sista minutrarna. 
Rekommenderas starkt!

Idag har jag varit och ätit middag hos min pappa för att fira att han fyllde år i veckan. Det bjöds på svenska färskpotatis och gryta, hemmagjord cheesecake och härliga diskussioner.  

Imorgon är det återigen jobb som gäller och det är bara att bita i och försöka se målet framför sig.

Hemligheten i deras ögon (2009) :

Hemligheten i deras ögon (2009) :
Hemligheten i deras ögon (2009) :
Bilder från movizine.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx