untitled song






För övrigt rullar a lot like love på min burk i bakgrunden, den gör mig nostalgisk och man tänker tillbaka på allt som var då.

Jag tänker ofta på hur naiv jag var för bara några år sedan, hur lätt jag trodde att allt skulle vara och bli, att jag trodde att alla skulle vara dem människor dem alltid varit, att vi redan var vuxna så som det var då...

Ibland kan man inte låta bli att längta tillbaka, men samtidigt är det så mycket viktiga saker och personer jag hade missat om jag gjort någonting annorlunda...

Ibland kan man inte låta bli att tänka att man aldrig kommer bli vuxen...att alla är vi naiva barn livet ut som leker med verkliga legoklossar och kaplastavar...

vi bara låtsas att vi blir äldre och äldre och tar på oss en overall av mognad som ingen kan se igenom...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx