Fresh




wooow...det är mycket som händer nu, mycket som startar och mycket som tar slut. Igårkväll var vi och hade en superkväll till Pernies ära eftersom hon nu drar till varmare breddgrader för utbildning. Bowling och party, superskoj!

Jag tror att mina drömmar säger mig att jag har för mycket att tänka på, har aldrig drömt så sjuka grejer i hela mitt liv förr...
Men jag säger som min kloka mor, - allt löser sig min söta tjej.

Min fina pojk och jag hade en lång disskussion vid frukostbordet igår om att vi aldrig blir nöjda med vår situation. Visst såg vi både fördelar och nackdelar angående detta men bestämde oss också för att försöka njuta mer av nuet och leva mer för dagen....

Helgen är späckad och också nästa vecka med  möten, föreläsningar och annat skoj, måste också försöka klämma in ett möte med Jonna innan hon drar iväg i Februari.

Nu ska det lagas mat här, och mysa litegrann, puss o kram, cykelram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx