This is Naive




Under mitt snart tjugotvå-åriga liv har jag tänkt mycket, jag tänker ständigt...jag är en tänkare...en filosof om ni så vill...Men det är inte alltid jag tänker på rätt sätt, kanske inte ens ofta...
Jag tänker ofta på att jag skulle vilja vara mer driftig som person, ni vet en sån där som lyckas med allt hon tar sig för, en sån där som inte ofta stöter på problem och när dem väl dyker upp är dem ofta mycket enkla att lösa...ni vet en sån där...dem flesta känner någon. Som säger att dem ska göra något och faktiskt gör det, inte bara säger det och fortsätter drömma, man kan kalla det lite snack och mycket action...

Men det är lätt att tänka och det är lätt att klaga på sin egen person, det hjälper inte mycket om kanske litegrann för stunden. Men det är heller inte lätt att ändra på...alla är vi olika och alla är vi inte driftiga som personer.
Men jag ska kämpa och jag ska anstränga mig...för att bli en sån där...ni vet en sån där...som kan prata med vem som helst utan problem (och utan 5 shots), som kan ha självförtroende högt över skyarna utan några vidare grunder för det....

Nu ska jag sova...försöka i alla fall.


fffound


Kommentarer
Postat av: Anonym

Följ min blogg :D

www.juhliaa.blogg.se

2010-02-22 @ 23:12:38
Postat av: Tiniusronja

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-06-02 @ 08:12:40
URL: http://tiniusronja.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx