Doesn´t mean anything



Godmorgon!
Är tillbaka i Linné och jag och min träningsvärk från igår har precis varit ute på en morgonpromenad. Ska dricka en kopp kaffe, sedan ska jag hoppa in i duschen.

Igår tränade jag o mamma sönder oss på löpband och diverse andra härliga muskelmaskiner. Efter det simmade jag i tystnad ett par längder. Tål att upprepas!

Senare idag ska jag virra runt och leta efter en födelsedagspresent till Prinsessan som fyller 22 år imorgon fredag!

Over and out!

P.S Läste igår att det numera finns lakan och dylikt i jerseymaterial, alltså typ som att sova i täcken gjorda av en t-shirt...t-shirtlakan, det vill jag ha! D.S

...saknar min Tiger...




  Bild; Le love


Kommentarer
Postat av: jennier

Frågestund i min blogg Right now, Ställ gärna en fråga, jag svarar på allt som ställs :)



Söt blogg, Följa varann med bloglovin maybe? :)

Ha det super<3

2010-02-26 @ 22:14:39
URL: http://pussycaatdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx