Rescue blues





Idag har varit en mycket bra tisdag!
Började med ett givande möte, köpte sedan god lyxfrukost och åkte hem till prinsessans nya lägenhet. Den var helt otroligt perfekt, passar henne som handen i handsken. Mycket praktiska funktioner i huset och ett supermysigt område. Efter att förmiddagen rusat förbi med lite tjejsnack och sol genom fönstret tog jag bussen tillbaka över älven och köpte lite smågrejer, och hann dessutom med en sushiluch och kaffe med Gullungen.

När jag kom hem och fyllde på katternas matskålar och njöt lite av stadsatmosfären ringde min pojk och meddelade att han skulle bestämt komma över på middag. Bara att springa ner till affären och inhandla lite fläskfilé, pasta och annat smaskigt.

Nu myser jag med mig själv, dricker en jättestor kopp vaniljté, smaskar på lite nötter och slötittar på tv. Jag andas egen tid och lediga timmar...mår för tillfället faktiskt riktigt bra, har en hel del att se fram emot och en hel del att få gjort.

Det enda som grusar i min hjärna är delade åsikter som sätter stopp och tankar på svunna tider som aldrig kommer igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx