Light


En ledig dag, oj oj. Sitter helt iordningjord hemma och skärrar upp mig, ska snart dra mig in till stan. Om allt går enligt planerna kommer jag hem med fulgott skydd inför resan och ett litet plåster på armen.

Det börjar verkligen närma sig, 91 dagar kvar tills vi åker, tjatigt att räkna ner men det är roligt. Ibland känns det som en evighet och ibland känner man sig till och med lite stressad. Det är mycket praktiskt som måste fixas innan.

På söndag ska jag förhoppningsvis få se utställningen i Eriksbergshallen som jag så länge har längtat efter, lite sista chansen nu, den stänger ju portarna den 15 så.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx