No Particular Place To Go






Idag har jag också;




Sett det nya avsnittet av The City

Druckit fyra koppar kaffe

Startat en ny trend i mitt liv

Fixat med bankpapper och grejor

Lyssnat på Memphis gold kanalen hela dagen

Drömt om framtiden

Duschat

Smörjat in ansiktet med min nya apolivakräm

Tänkt på vilken underbar pojkvän jag har som verkligen lever upp till sin roll som just pojkvän... när han i måndags när jag kom hem till honom med tårarna i ögonen, först gick och köpte choklad med nonstop i och sedan tröstade mig hela kvällen med mitt huvud i hans famn.

önskat att jag haft ett eget boende

önskat att Gullungen kommer till "our hoods" ikväll så jag kan få se henne!

Läst Prinsessans inlägg som var tillägnat mig, och nästan fällt en tår eller två










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx