God Only Knows

Godmorgon!!

Jag har ätit äggröra och läst göteborgsposten, druckit kaffe och rökt en cigarett.

Jag ska packa en weekendbag, platta håret och ge mig in till stan för en snabbfika med prinsessan.
Efter det ska lite ärender uträttas innan jag åker till min nyvakne pojk.


Blev lite bitter då jag fick reda på att Veronica Maggios spelning på konserthuset tillsammans med göteborgs symfonikerna är ikväll!
Jag hade verkligen planerat att gå dit, var dock helt övertygad om att det var i november...så d får va...

Konstigt att det aldrig blir av när jag vill gå på konsert, Hellacopters hejdåturne sprang förbi näsan på mig då biljetterna tog slut på typ en vecka.



Prinsessan och jag har bak, drink och musik kväll i somras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx