For no one

Idag har jag bara surrat omkring utan egentligen fått något vettigt gjort överhuvudtaget, även fast jag har en massor att ta tag i.
Vet inte vad som är fel egentligen men jag har varken ork eller motivation att ta tag i något...känns riktigt tråkigt faktiskt.

Jag har iaf sorterat bland "viktiga" papper och slängt en massa onödigt, sett det nya avsnittet av The City och druckit en massa te. 

Har planerat in lite qualitytime med Prinsessan imorgon iaf,
längre än så pallar jag i stort sett inte att planera.
Pojkens mamma och hennes gubbe kommer på besök i helgen, så det blir mys.
Annars måste jag hitta tillbaka till mitt gamla jag på något sätt, den bra sidan.  

Det känns att det är höst och luften är kall och rå, skönt att man har flera trygga famnar att luta sig tillbaka mot.
även om det är ett par jag inte har sett på ett tag,
dem finns där ändå... 


Längtar tillbaks ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx