Animal

Fredag idag!

Jag har sprungit runt och dammsugit, dammat och städat hela dagen.
I dett tumult tog jag också en paus för en snabbfika på Franks med Gullungen och lite tjafs på Telenor(sjuka människor).

Är hemma i huset hela helgen eftersom the folks åker till huvudstaden och någon måste mata Alice...någon blev jag.
Men det är mysigt...har precis duschat och när motivationen sätter fart ska jag springa ner i köket och baka en paj till min söta pojkvän som kommer om några timmar.

Lite tända ljus och lite mysmusik så känner han sig nog ännu mer välkommen.

Tji fick mamma som sa att jag aldrig kommer kunna bli hemmafru, jag kan bli den bästa!


ca ett år sedan med Tigerns keps på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx