Friday

Sitter o sminkar mig, och fryser fortfarande från gårdagen...

Jag och prinsessan satt i 8 timmar igår på Kungsbacka marknad och sålde munkar, utan något vidare resultat men det var rätt mysigt. 

Onsdagskvällen blev också något extra, jag, prinsessan och våra mammor var på konstmuseet följt av pizzamiddag på avenyn. Mycket mysigt! tål att upprepas!





Otrolig utställning by the way, mannen blev bara 30 år och hade ändå producerat enormt mycket material...det gällar att ligga i för att komma upp i hans nivå. Även om han var måttligt galen att döma av hans verk, samtidigt som han var ett slags geni av sin tid och hans tankar var (mer eller mindre omedvetet svårt att avgöra) långt före sin tid. 


Idag står en tripp till IKEA med "gullungen" på schemat för att senare ta mig till min pojk som jag saknar innerligt för lite helgmys.  


Kommentarer
Postat av: stina

härlig blogg ;) forstätt så ;D

2009-11-07 @ 13:15:35
URL: http://stinagustavssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx