Draft: Nov. 1, 2009

Ligger i sängen, snattat datortid från mammas gubbe. Man måste ju göra det lite bekvämt för sig.
Legat i sängen ja, det är det jag har sysslat med i stort sett hela helgen. Mycket tråkigt, mycket rastlöst men också mycket mycket förkyld.

Saknar min pojk, och mina girls...
saknar ett jobb, saknar pengar, saknar ett inre lugn...
Har spenderat helgen med att dricka the i mängder, snyta näsan och läst, läst och läst.

Ser fram emot att bli frisk, ser fram emot min och mammas konstresa till Danmark, ser fram emot att fira jul i en röd stuga i Idre, ser fram emot att fira ett år med min pojk i lugn och ro, ser fram emot att se gullungens nya lägenhet, ser fram emot att lyckas, ser fram emot att se andra lyckas...ser fram emot att kunna leva i nuet...men just nu ser fram emot att bli frisk.

Rudolf med röda mulen och ont i nacken ska gå ner och göra en kopp the.  och efter detta blir det middag vilket följs av bänkande framför slapp söndagstv, over and out/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx