Black and Blue






första bilturen med "viola", Myskväll med "jonna", samt en sen förmiddag med the och bok i en fåtölj hos min pojk.

Jag är imponerad över hur fort jag har blivit frisk, inte för att jag räknar mig som helt frisk ännu, men jag är i alla fall...gångbar.
Idag har jag suttit länge och filat på mitt cv, samt ett personligt brev, sökt ett jobb som jag hoppas på och druckit en massa massa kaffe.
Bilderna visar lite äventyr de senaste veckorna.
Imorgon blir det förhoppningsvis morgonkaffe med "viola", samt eftermiddagskaffe med "gullungen".
Funderar på om jag ska orka ta mig iväg sen och eventuellt möta upp min pojk för att få tillbaks min mobilladdare som jag råkade glömma hos honom, snacka om att man är invalido utan mobil...
Måste också se till att få en skymt av "prinsessans" nya kalufs i veckan, mycket nyfiken på detta...
over and out/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx