Next best superstar

Jag har verkligen fått en känsla av att hjärnan kopplar av viss verksamhet när man är hemma och är sjuk. Precis som om den inte behöver användas så mycket...känner mig helt isolerad efter bara två dagar, även om jag hade varit lika sjuk fortfarande hade jag inte kunnat stanna hemma längre. Man tappar ju det helt efter ett par dagar...


Jag skulle göra vad som helst för att få åka iväg någonstans nu, sist jag reste ordentligt var förra året när jag o mamma var i spanien, en jättehärlig resa.  Men jag behöver inte åka utanför landet, bara vartsomhelst, bara få komma iväg någonstans...släppa allt för en stund, och bara njuta...bara få vara själv...eller kanske med någon speciell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx