Back on track

Har precis städat och möblerat om mitt rum mycket grundligt...antagligen bygger det mestadels på att jag längtar så obeskrivligt mycket efter en egen lya. Så jag vill få mitt rum att kännas så mycket som möjligt som en väldigt liten etta...går sådär...men det är rent nu iaf...

Tillbaka på jobbet idag oxå va lite segt men det rullade på efter ett tag, blir en mycket kort vecka; var ju tydligen ledig på fredag iaf...

Tjaja nu ska jag se ett sent sexandthecityavsnitt i sängen, men först ska jag springa o ta kvällens sista cigarett...


Än så länge ligger storebrors lägenhet i Vasa mycket högt på önskelistan...

puss o kram, cykelram/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx