Magic


Igår gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle göra...i lugn och ro satt jag på altanen och drack kaffe när jag fick ett sms av Gullungen. Ett antal timmar senare satt jag bland bönner och tanter på Liseberg i väntan på Lotta Engberg. Vi gjorde det som en kul grej och det blev faktiskt ganska kul!











Helgen blev faktiskt oxå den långt över förväntan!
Tidigt på fredagsmorgonen begav vi oss tillsammans med de andra "ungdomarna" till Lidköping, men mer om det senare...





Idag har jag en riktig semesterdag, jag vaknade sent, gjorde en fräsch frukost. Sedan kämpade jag i blåsten på altanen en stund, drack lite kaffe och rökte lite cigaretter. Känner mig mysigt rofylld idag faktiskt. Även om klockan faktiskt är halv fyra och jag inte har fått gjort så hemskt mycket känns det bra, jag har ju faktiskt semester!

Ibland kan jag dock inte låta bli att förvånas över människor, männsikor man trodde att man aldrig skulle bli förvånad över. Männsikor man trodde alltid skulle vara dem personer dem är, men vissa förlorar karaktär som andra förlorar färg framåt hösten...
Tigern och jag har iaf i princip aldrig haft det bättre...vi tycker om varandra helt enkelt...nästan unikt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx