Emotion

Har haft en superduper-regnig-semester-dag alldeles på min egen hand...och en liten tass...Tog mig upp på vinden, hittade en låda full med gamla fotografier. Med dessa satt jag i en timme eller två och mindes och blev lite rörd av alla bilder. På vinden hittade jag också i princip ett bibliotek, så nu har jag en del att plöja igenom...Regnet öste ner och jag bestämde mig för att baka, letade fram ett super-recept på nätet och satte igång, måste säga att jag nog aldrig lyckats så bra med en kaka som idag, den blev perfekt...Alice höll mig sällskap som ni ser...

En mycket bra och lång dag, eftersom jag va uppe så tidigt!
Allt super förutom en liten detalj om att man alltid förväntar sig mer än vad man får...i många sammanhang faktiskt...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx