Beauty Queen

Semesterdagen fortsatte sent igårkväll med en lång mysig kvällspromenad med gullungen och hennes trasselsudd.
Idag hade jag fast bestämt mig att ta en lång promenad på egen hand men tji fick jag, regnet började ösa ner...


Till helgen vankas pojkvänsmys, och en efterlängtad utekväll med tjejerna. Det var längesen jag var ute på en riktig tjejkväll och träffade allihopa, ska bli riktigt skoj!

Ikväll har mammas gubbe planerat någon slags middag, med en del udda gäster...cirkusen är åter i stan...men man får göra det bästa av situationen...

Nej men idag blir det nog till att koka lite mer kaffe, och återvända till min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx