När det äntligen är över






Jag är låg, stressad, har en infektion i ögat, huvudvärk och en aning ågren för att jag fortfarande inte diskat.

Dagen har spenderats på apoteket, och en stund på Franks med Prinsessan.
Nobelmiddagen är på i bakgrunden och jag fryser lite grann.









Tänkte i alla fall tala om att jag läste en bok i helgen, Insidan skriven av Liam Norberg.
Som dem flesta kanske redan vet har denne man levt ett måttligt spännande liv, men någon författare vill jag dock inte kalla honom.
Visst det finns stycken med spänning men ett par stavfel (som jag kan erkänna att jag faktiskt inte hittade själv, det var min observerande pojk som noterade detta) och en väldigt subjektiv och glorifierad syn på organiserad brottslighet drar tyvärr ner detta.
Men trots dessa små brister är det någonting som gör att man rör sig framåt bland sidorna och faktiskt till och med har svårt att lägga ifrån sig boken ibland.
Man kan ju inte neka till att det är ett fascinerande liv man läser om och ett starkt hopp och vilja om framtiden att bli inspirerad av.  


Nu ska jag diska, sen ska jag försöka komma i säng...har mycket att stå i imorgon...men först av allt ska jag fylla mitt äckliga öga med koksaltlösning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx