Lucia

Idag är det tredje advent, Lucia, ett familjekalas är avklarat med kaffe och tårta och om ungefär tjugo minuter fyller jag 21 år!

Igår var en underbar dag och kväll, en ettårsdag värd att fira! Jul på Liseberg i några timmar med glögg och brända mandlar, efter det mysig middag på en italiensk restaurang....följt av en kylig promenad hem som vi avslutade på den lilla utkiksplatsen på taket med champagne och samtal om drömmar och framtiden, samt en del härliga tillbakablickar. Har tyvärr ingen kamerasladd med mig hit, annars hade bilder kommit upp.

Imorgon ska jag ta mig ner på stan, njuta av min 21 årsdag och göra lite ärenden.
Senare på kvällen kommer lite tjejer hit och firar mig, ska bli skitskoj!!

Man kan ju alltid hoppas på att man väcks med lite färdig frukost och en födelsedagspuss när pojken kommer hem från jobbet imorgonbitti.

 

Puss och kram, cykelram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx