Höstlegender

Det är exakt en vecka till julafton idag, i stort sett alla julklappar blev köpta och inslagna igår. Snart blir min väska hämtad hem till my own place...åker själv dit imorgonbitti. Jag hade egentligen behövt att åka nu med tanke på all packning och så men har bestämt med min pojk att vi ska äta frukost tillsammans imorgonbitti så att vi kan säga hejdå ordentligt innan jag åker.

Annars är jag faktiskt ganska nöjd med mina julklappar, bara hoppas att dem som får dem blir lika nöjda.
Julkorten blev också ivägskickade igår, känner mig som en riktig julfixare.

I eftermiddag blir det kanske en kaffe med Prinsessan, hon ska nämligen köpa alla sina julklappar idag...Annars blir det en fysiskt lugn men psykiskt stressad dag...jag har en tendens att alltid oroa mig så mycket för att aldrig få med mig tillräckligt med grejer när jag ska åka iväg någonstans. men det löser sig säkert!


Ska bli skönt o få träffa min lilla Alice imorgon iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx