Happy

Hade världens mysigaste kväll med "Jonna" igår. Vi drack lite vin, spelade lite spel och lyssnade på julmusik...sedan somnade jag gott med min bok.

Nu ska jag slänga i mig en packe nudlar och sedan bege mig ner på stan en sväng, tänkte kika efter lite julklappar, senare ikväll blir det eventuellt middag med "gullungen".

Det känns bra att vara i stan, att känna sig hemma i stan, tänkte maila pappsen sen och meddela att allt är bra, han har väl 30 till 35 grader han så man kan ju anta att allt är bra med honom också...



På min födelsedag samma plats förra året


Kommentarer
Postat av: Paris

Ey! Där har ni den vita stjärnan i köket OCH en ljusstake du!

2009-12-03 @ 22:53:05
URL: http://framnas.bloggspot.com
Postat av: Jonna

Hade supermysigt hos dig! Det får vi göra om snart tycker jag. =)

2009-12-04 @ 21:20:54
Postat av: Linisen

åh vilket fint kort!

2009-12-29 @ 16:07:27
URL: http://linadenfinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx