Galapagos

Pust!
Tisdag idag och jag har faktiskt fått gjort en hel del under omständigheterna...

Jag har tvättat, skrivit mina julkort (inte glömma att posta!)lagat mat och planerat lite grejer.

Igår blev superlyckat, jag fick jättemycket fina presenter och vi hade jättekul här hemma, konstigt att inte grannarna kom på besök faktiskt med tanke på att vi spelade på högsta volym långt in på natten...

Nu sitter jag häri lugn och ro, äter lite julgodis, dricker julmust och slötittar på en dokumentär om Galapagosöarna...otroligt ställe det där faktiskt!

Imorgon ska de sista julklapparna inhandlas, julkorten ska postas och planering ska fixas, åker ju faktiskt till snön och skidbackarna på lördag! Ska bli superskönt faktiskt! komma bort lite. Tråkigt att ibnte fira julafton ihop med pojken bara...somförövrigt har varit underbar hela helgen och igår! Cred till min söta pojk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx