Driving home for christmas

Då var julen åter över.
Har dock haft en underbar julvecka i Idre fjäll med familjen.
Vi hyrde en lite röd stuga med bastu och öppen spis.
Vi åkte skidor, lagade god mat, spelade spel, läste böcker umgicks, red på westernhästar i snöyran, pratade med tomten, avnjöt irish coffe i fjällhotellet, drack öl på vildmarksnästet, provade på Idres afterski, lärde oss något nytt varje dag och hade helt enkelt en idyllisk julvistelse!

Bilderna har inte fixats iordning ännu så jag slänger upp en från google så länge som kanske inte riktigt ger känslan sin rätt men som får duga så länge.



 


Väl hemma igen är jag tillbaka i min fars lägenhet och myser litegrann. Här är ruskigt väder, man drar sig länge innan man sticker ut näsan.

Nyårsafton bankar på dörren och är ännu inte planerna helt hundra...vet iaf vad jag ska ha på mig.

För övrigt innebär nyårsafton ett nytt år, och för mig en välbehövd nystart. Här ska det skaffas jobb, gå ner i vikt, spara pengar, skrivas, målas, planeras och lösa diverse andra stora värlsdfrågor.


Men tills dess är det mys som gäller böcker, musik och lite te.

Puss o kram, cykelram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx