To be gone

Lte pyttipanna i magen och en utsikt över vasa är svårt att slå, men jag måste erkänna att jag är lite rastlös och att det är lite ensamt...mer än tidigare år av någon anledning.

Gick bra på jobbet idag, det behövde jag!

Helgen är delvis oviss, men det känns bra...

Kan inte låta bli att påverkas och sätta mig in lite i mordet på 15åriga therese i stockholm, det fascinerar mig på ett skrämmande sätt. Att man kan låtas påverkas så mycket av en annan människas åsikter och vilja är för mig svårt att förstå.




Nu väntas en en dusch och lite kroppsvård, en god bok och sängen, så att jag inte försover mig imorgon, vill hellre ha en mysmorgon med kaffe och tidning...behöver mer sömn än inatt för att orka med det.
Så nu säger vi godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx