The girl you lost to cocaine

Sitter ensam i lägenheten, väntar och längtar efter min pojk som är ute och partajjar med sina grabbpolare...men han kommer hit och sover med mig sedan.

Idag har det inte blivit mycket gjort;

  • vaknat halv tio, somnat om, vaknat halv tre
  • torkat min telefon efter en mindre trevlig incident med en drink igår...
  • diskat
  • haft besök av Gullungen och hennes pojk en stund
  • ovan nämnda hade köpt med sig cigg till mig vilket gav följden att jag inte har gått utanför dörren på hela dagen...bra eller dåligt kan man ju fråga sig...


Nu ska jag ta en välbehövd dusch tänkte jag, efter det måste jag nog rota lite i skafferiet och se om jag kan slänga ihop lite mat, har kind of levt på cigg, te och vatten idag.


puss o kram cykelram


Kommentarer
Postat av: Jonna

blogga oftare då! jättetrist att gå in varje dag och inte få läsa något ju :(

2009-09-07 @ 13:00:53
URL: http://erikaochlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx