nothing compares to you


Prinsessan och jag sommar 2008



Idag har varit en lång dag, en lång onsdag...men nu är jag nyduschad och fräsch. Känner mig taggad till tusen att ge järnet på jobbet imorgon, och efter det ska jag om allt går som planerat få tråffa min prinsessa efter allt för lång saknad!
Måste även klämma in lite nödvändig shopping inför fredagskvällen.
Det blev iaf billigt med mat under tiden här i vasa, idag tror jag att jag har ätit för ungefär totalt 14 kr, skönt och veta att jag kommer unna leva billigt när jag väl flyttat hemifrån helt och hållet.
Apropå flytt vill jag ropa ut ett stort grattis till "Jonna" som fick ja på ett tillfälligt boende till och med årsskiftet. En möblerad tvåa med balkong för 3800 kr i månaden, inte illa pinkat!

Snart ringer min pojk och säger gonatt, skulle hellre ha honom här men hans röst gör mycket.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Wie! Fast fick reda på att den var på 3890 plus el. Dessutom fick jag tv-licens denna månaden. Sug är det för den var på jävla 692 kr... men det är en engångsgrej iaf. Men synd att klaga när man har en lägenhet överhuvudtaget. (har dock bara typ 1300kr kvar på kontot resten av månaden nu :/)

2009-08-27 @ 18:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx