Give me a call

Back on track...delvis...tillbaka på jobbet efter multum med tumult...lång historia inte värd att dra.

Det är mycket som känns jobbigt just nu...mycket som har med mig att göra och mycket som har med andra att göra...

Jobbet går delvis bra och delvis dåligt.
Det mest positiva just nu är att jag för tredje året i rad är tillbaka i Storebrors lägenhet i vasa. Den är min i tre veckor och den är underbar!
Men det är en del som framkallar ångest...en del som jag hoppas innerligt löser sig så fort som möjligt...

Jag har en svag tro om att under de stunder man har det jobbigt lär man sig alltid någonting, och att det alltid är i väntan på att något bra ska hända till slut...att det är en lång väntan värd att vänta så att man på ett eller annat sätt blir belönad till slut.

Det kan låta naivt men jag måste fortsätta i den tron för att orka fortsätta vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggpunkten.se
Bloggerfy Splinx
Bloggerfy Splinx